Tisdag

Idag i skolan var det helt okej. Jag gillar verkligen skolan så här på slutet nu.
Jag är nog knäpp eller nått, sista veckan med vanliga lektioner. Nästa vecka är det  "Hembyggdstema" eller nått.
Då ska vi göra en massa olika saker. Och sen slutar vi entligen på lördagen v.24. Tror det inte kan bli bättre än sommarlov. Bara att det känns inte som om att det kommer bli det nu?! :s.
Hur som helst, när slutade var det 30 min innan bussen for hemmåt. Så Anna, Johanna, Sandra och jag gick till kiosken och köpte glass. Kanske hur gott som helst?  JAA!
När vi hoppat på bussen var det hur varmt som helst, jag höll allvarlig på att dö!
Sen när vi kom till Furuvik önskade jag att jag skulle av då! Men icke sa nicke. Då skulle ja till stan.
Men då kommer det in fullt med småbarn som vart i parken. Och fysatan!
Det var bara skönt att få hoppa av bussen vid Plantagen. Där pappa och Mimi satt och vänta på mig i bilen.
Sen var det bara raka vägen ner på stan :) 
Handlade lite si så där. Sen käkade vi också, fy vad gött de va!
Nu ska jag nog snart sova. Och imorgon ska jag bara ligga ute och pressa! (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback