Torsdag

Dagen började med bild. Idag fick vi göra vad vi ville, så det blev inte mycket gjort
för min del.
Satt och ritade några ursnygga hästar, höll på med mobilen och snackade bort hela bildlektionen i 2 timmar.
Efter bilden var det matte, då hade vi ingen lektion för då var vi ute.
När vi väl kom fram till SO och SV. Så visade det sig att vi hade ett prov i SO om Sverige.
Haha, fyfan vad alla var kassa.

Vi ba;
- Vadå, hur mycket ska man ha för att få godkänt tycker du?
- Ja.. Ungefär 40, eftersom det är hälften.
- Okej!

När Micke hade rättat alla så var det 3 st som hade fått över 40 p :')
Haha, det var Dan, Billy och Niclas.
Jag hade 4 bästa poäng med 38. Haha. Heja!
Chrille hade typ 27, stackarn! :)

Micke ba:

- Ja, nu ska jag ner och skryta för dom andra att ni är så duktiga!
- Vadå, vad ska du skryta om? Du dör väl skämmas?
- Haha, ja det måste jag verkligen. Det här säger jag inte till nån.
Sen skrattade alla =)

Uuuh, lag precis in all tvätt i garderoberna.
Fy vad det är jobbigt och tråkig ;s.

"Man kan aldirg ha för mycket kläder, bara för liten garderob"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback