Idag på idrotten hade vi skogsbrännboll och det var ganska kult. Anton fick bonuspoäng för snyggast vurpa och Lovisa fick för snyggast kast eller nått. Sen efter vi hade bytt om och så där så gick jag och Johanna nere i källaren upp till matsalen. Så bara gled foten iväg så jag rammla omkull så benen bara stog rätt upp. Och Johanna och jag bara skrattade :) . Sen efter vi hade käkat, så skulle vi ta våra väskor. Så fastnar jag i ett handtag på nåns väska så jag bara rammla ner. Och tänk dom som såg mig :'D , haha ..
Sen så rammlade jag inte nå mer den dagen. På engelskan, svenska och so:n var det skönast. Vi satte oss ute och jobbade, skit skönt :) .  När jag kom hem , gick jag ut och gick sen hem till Sanna med tjejerna. Trevligt trevligt lär jag då dock säga! Imorgon ska jag och Sandra cykla till skolan. Och Jonna ska sitta på pakethållaren.
Det  kommer bli jobbigt för mig imorgon .
Skönt..  Pappa, Mackan och Mimi är inte hemma . Pappa och Mackan är i Belgien och tränar cross och Mimi hos sig mamma . Så det är bara jag mamma och lillbror hemma . Men fan!
Jag missar första jsm , inte kult lär jag säga. Det sugerhäst!
Nu ska jag kolla på film och sova, god natt!
Hejs,


<3 ..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback