äckelkärring +o(..

Idag på bussen så var det proppat ungefär! Emma Sandra och jag satte oss på säterna när man fällde ner dom. Och över oss satt värsta äckliga tanten.Sen efter ett tag börja hon snacka med oss om en massa konstiga saker.
Fråga dom äckligaste frågorna och Emma och jag höll på dö när hon frågade!:D .
Emma ba; nej men usch! så säger man inte! :)
Sen så hoppade hon längre och längre ut på sätet och jag trodde hon skulle sätta sig bredvid mig för jag fick sitta själv. Men som tur är så gjorde hon inte det! Och hon satt och skratta hela tiden och höll i Emmas luva och klappa henne i håret typ :p..  Sen när vi kom till skolan så var min saknade JOHANNA där *ööööverlycklig* :).
Sen har väll inte gjort så mycket idag, var på teater idag med 7b och den söghäst! Jag lovar er, efter den så var det idrott spelade fotboll. Haha, fyfan vad kult vi hade det! :D. Sen efter skolan så tränade jag lite, och sen duschen!
 Inte så  mycket mera då dock!
Hejs,

sööötnos,<3

image21
                                  DM;et i helgen :) ( datumet stämmer då dock inte )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback