äntligen fredag igen

Idag är det fredag, bästa dagen på veckan. Skolan började med musik, *suck*. Efter det så åkte vi och köpte glass alla flickor typ. Johannas och min humor bara äger! Finns inge bättre än henne, det rockar ;) . Efter det var det engelska och sen lunch. Hände väll inte så mycket. Inte så god mat idag, menmen . Sen var det NO och SO. Gjorde mitt svprov och fick VG men fick bara G för det var omprov . Menmen, så kan det vara :) . Efter skolan så väntade jag på Sanna ett bra tag, måste rostat fast på vägen eller nått?! Men när hon kom hem så var det meningen att vi skulle springa, men nejnej! Hon orkade inte, så vi tog en promenad idag igen. Efter den så var det bara att hoppa in i duschen och sen gå till bussen. Den kom aldrig, frös ihjäl! Men efter ett tag kom den älskade bussen, och när Jonna hoppade på fick hon skäll för han såg inte henne typ. Helt knas, men då så kollade vi på A-lags match med Emmy, Sevgi och Sofia. Sen tog jag och Jonna bussen hem, käkat och suttit här . DM imorgon i Sandviken, så drygt. Och så långt att åka, tar nog in på hotell där ;) , haha .. Nej men usch, då får jag nog skabb!
Men nu ska jag hoppa ner i sängen , ha det så bra! Hejs,

FINASTE! <3

E; Niklas är inte Johanna och Moa snygga då?
N; Nej men det blir inge sex här heller!
E,M&J ; HAHA:D ..

Haha , Niklas är så roooolig.  :) Har man humor så har man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback