dagar..

Igår var det skola, på hemkunskapen fick jag jobba med Kevin. Haha, fy vad han är skön! När han skulle ha på pärlsocker på bullarna, ojoj!
Bullarna syntes knappt, herregud vad jag & Ullis skratta och Kevin . Gjorde som sagt SVprovet också.
Gick ju inte så bra , fick ig . Men endå, han ska förklara för mig nästa vecka.

Idag vakna jag satt lite här och det. Sen åkte jag och Jonna till Rotskär för att kolla på en match men den var inställd. Haha, lite kult jag och Jonna hade då när vi lärde vänta på bussen .
Sen ikväll så käkade Jonna här med mig och Mamma . Sen kollade vi och Maria på Melodifestivalen och
hade det väldigt trevlig lär jag ju säga! =)

SÖÖÖTNOS, <3

 
   Syster Mimi och jag för ett tag sen =)

 
Jag saknar dig jätte mycket nu, jag står inte ut. Tiden med dig var helt klart den bästa och jag längtar så mycket efter dig så jag kan börja grina nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback