dm igen

Idag var det dm igen. Åkte halv 12, och jag var skit stressad när Mange och dom stog utanför och bara tuta på mig.Men som tur var så stog dom inte utanför och vänta så länge ^^ Kom till Jervallen typ 12 eller nått, kollade och det. Sen var det dags för match =) , ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Yes, vi vann den över storvik. Då så var det bara att hoppas på att Alba vann över Strömsbro som dom nu gjorde, så då kom ju vi till Semi! ;)...
 Men där tog det stopp, GGIK vann över oss där! Inga av våra skott gick in, var som en glasruta så bollarna bara stutsa tillbaka. Men efter den så var det låååååååååång tid kvar innan vi fick åka hem . Kom hem nu! BLÄ!
I pojkar 91 så vann GGIK :) .  Och i flickor 92 så vann GGIK! :D haha ..  Sen har jag haft super kult med Sanna och alla nu jag var med ! :) . Har haft suuuper kult i helgen och jag kan inte beskriva i ord hur kult jag haft det! :) . Haha, allt vi gjort? Har gjort så mycket så jag kommer inte ihåg vad vi gjort typ :p.Jag rammla 3 gånger tack vare Sanna, fy jag bara flög i korridorena och allt :o , HAH! Och igår när Josefin gick bajs under skon, USCH! .. Det är äckligt kult jag haft det i helgen och mums! :) ..Och i bilen hem satt jag och lyssna på musik i hörlurarna så satt jag och digga med i musiken och sjunger "mimar" så hör jag två som sitter och asgravar åt mig, och det var självklart Sandra och Sandra :p..  Men sen efter alla matcher var klar, så var det utlottning mellan alla matchenslirare, och den som vann fick den nyaste Sony Ericksson mobilen :) .
och GISSA VEM SOM VANN DEN? .....
Jo, våran egna JOSEFIN LUNDGREN! :D yeah, grattis sötnos :) .  Nu är jag super trött och ska snart duscha :)..
Åh, du dendära söta! muuuuuums..
Hejs,

sötnos, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback