fredag

Idag är det fredag. Yes, i skolan hände det inte så mycket kult tyckte jag. Men efter skola,  gjorde jag ingenting ungefär. Kollade på film, men somna! Sen senare så gick jag ut och gick, själv.
Blev skit rädd för ett par skit stora fåglar så jag sprang tillbaka! Så det var faktist lite små läskigt måste jag ju säga! Sen fick jag skynda mig att duscha, kom hem 5 i 7 och Jonna och Maria skulle ta 7 bussen. Sen när jag knappt hunnit klätt på mig kommer Maria in rusande i mitt rum, haha.
Sen var det bara att mysa och kolla på film, haha lite kult vi hade! "Det som händer och sägs här inne, stannar här" eller hur Jonna? ;) .. Dom drog till bussen för ett tag sen och nu jag är jätte trött! Funderar på att sova? Ja det gör ja!
God natt, hejs.


hmm..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback