helg

I helgen har jag väll gjort  lite sisådär saker.
Fredags kväll var jag bara hemma och tog det skönt tror jag, :).  Sen på kvällen kom Jonna och Maria för vi skulle ha det mys och kolla på film och det!

Lördags åkte vi in till stan vid 1, väntade på Valbo bussen och sen så gick vi till DMet och kollade när pojkarna spelade. Det var Jonna jag Maria och Rececca. Kult hade vi iaf, fyfase var kallt det var när vi skulle vänta på bussen till stan, frös fingrarna av mig förfan!Sen när vi kom till stan så käkade vi en hamburgare på Mcdonalds, sen lärde vi springa till bussen. Sen när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, satt mäst här :)

Södag började med att man vaknade kl 10, skulle åka med 11 bussen till stan . Jonna jag Maria och Rebecca, men ingen Rebecca idag heller! Hon kom inte upp imorse och sov :) . Skulle jag också viljat gjort. Sen när vi kom till stan, missade vi precis bussen. Så vi tog en promenad genom stan och bort till sjukhuset. Efter ett tag kom bussen och sen kom vi till Valbo. Kom till Furuviks match och den vann dom. Sen så var vi där ett tag och sen efter nån timme gick vi till köpis. Vi skulle käka, vi käkade på Mcdonalds ^^ haha..
Sen gick vi tillbaka, och sen var vi där och kollade och kollade. Furuvik åkte ur i semi mot GGIK . Så jag åkte med Oskar och dom, sen när vi kom till stan så hoppade Jonna och Maria på. Sen när jag kom hem så duschade jag och allt. Ska snart hoppa ner i min säng, Hejs!

du..
din sötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback