jadu

Nu får det bli allvar.

Idag var det skola. Gjorde mitt spanskaprov, kunde ungefär allt.
Haha, Johanna och jag har alltid lika kult när vi är i skolan och det gillar jag. Hade idrott idag också men glömde kläder och Robert tyckte jag var duktig av att jag erkännde ^^ .
Efter skolan så gick jag till bussen med Jocke och DG . Jonna och Maria satt på bussen, eftersom Jonna skulle till mig. När vi kom hit så bytte jag om och det. Sen tog vi bussen till stan. Vi gick och kolla lite först. Sen lag undan lite saker :) . Sen köpte jag en jacka och ett par shorts :) . Sen sola vi, somna fan! Sen åkte vi hem, ojoj vad kult vi hade på bussen :D haha..
Sen när jag kom hem , träna jag och sen duschade jag. Har världens huvudvärk. Ska nog sova snart :).
Hejs,

FINAST! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback