jonna på ryggen

Idag var det fredag. Ingenting var som det var idag i skolan. Tyckte Johanna och Lovisa bara var för sig själv idag. Så jag var med Sandra :) . Sen sista lektionen då blev det lite mera som det brukar vara..
Slutade 20 över 1, sen åkte jag hem. Tv och somna, mycket skönt. Sen sov jag ett tag och sen kl 5 typ, ringde Jonna och snacka en massa. Sen 7 cyklade jag och mötte Jonna, ojoj . Hon hade inte kommit långt på vägen heller. När vi åkte hem så såg vi dom dära skit stora fåglarna. Man blir fan rädd :o..
Sen när vi skulle lämna cyklarna vill inte Jonna ut och gå, utan ligga inne på soffan och kolla på tv. Haha..
Men det slutade med att jag fick med henne. Medans vi var ute och gick, så käkade hon godis den lillaskiten, uschusch på dig sötnos ;) . Sen när vi gick tillbaka så fick jag bära henne på ryggen en bit, men blä! Var fan inte
det lättaste, haha :D . Men klut som satan hade vi iaf, sen kollade vi på tv och sen cyklade jag med jonna hem en dit, läskigt att cykla tillbaka själv!

sötnos ;) ..

Idag fyller min älsklings Jennifer 15 år . Grattis min underbara älskling =) <3.
Snart kommer nog mitt paket som mamma köpte idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback