"jonniz"

Idag var jag på stan med Jonna. Eller så kallade "Jonniz" för länge sen i livet. Jonna kom först till mig när jag inte var klar eller nått. Sen fixa jag mig, sen tog vi bussen till stan. Först gick vi och kolla lite, sen köpte vi en väska och brillor. Dom är inte lika om ni undrar. Efter som ni klagar på mig och Jonna hela tiden för vi har lika saker . Men nejnej det ska det bli ändring på! ;) .
När jag kom hem satt jag mig här & har lyssnat på urkass och bra musik sen det.
Imorgon är det skola, har sovmorgon men ändå tråkigt med skola. Men blir nog lite kult ska ni se, med Johanna blir det bara bättre och bättre. Haha, så mycket som vi gjort, så mycket skäll vi fått .Det är underbart .


sötnos,

allt är inte slut. dt är lungt, inte bra, men lugnt. vi ska göra dt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback