lördag

Lördagar är nog inte det bästa. Jonna och jag skulle på stan idag.Sen när hon kom till mig så hade hon bråkat med sin mamma och pappa. Sen när vi skulle gå så börjar jag bårka med mamma. Sen resten av tiden på stan var vi skit arga och hade ungefär inge pengar alls. Det var kört för oss!
Men jag köpte iaf en klänning på jc, också käkade vi . Sen tog vi oss till bussen och så satt Oskar och Cecilia där.
Man såg dom direkt, dom är så sööta tillsammans =).
Och Cecilia hade ingen bh på sig heller, det såg man så jag frågade , sen skrattade vi :).
När Jonna och jag kom hem till mig så var inte mamma nå sur alls, bra. Då kollade vi på film och sen kom mamma med sallad. Sen fick jag skjutsa Jonna på pakethållaren hela vägen hem till henne. Och sen fick jag cykla hem helt själv, inge kult alls!

du är så söt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback