oouh,sovtajmning

Yeah, nu ska jag hoppa i sängen och sova. Ska bli grymt skönt att hoppa ner i min sköna säng , efter allt jobb jag gjort på mina läxor . Haha =) .Fick en hel del hjälp av Alex, tack så mycket ! Men iallefall , har prcis bortsat tänderna . "Tajmat och klart , till den minsta detalj" som Sickan säger . Käkade pizza idag , fetto 0_o , haha.
Hade tappat bort min älskade ipod idag , skrik och panik!..
Kollat på Kejsarens nya stil , haha  =) .
Åh, pratat med min efterlängtade Jennifer Rosengren idag som jag saknar väldigt mycket just nu!
Tiden med dig , minnena med dig . Helt klart dom bästa, och mer kommer det bli. Jag älskar dig .
Skola imorgon , inte direkt det bästa lär jag ju säga. Men sovmorgon iallefall och ledig på tisdag. Lite bättre, efter 2 veckors ledighet. Men det var det bästa, kan inte bli bättre..
God natt och sov gott allihopa nu! :)

Din sockersöta unge !

image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback