Pluggsugen?

Jag är inte ett dugg pluggsugen även så har jag två prov jag ska göra eftersom jag inte var i skolan förra veckan. Då var det Spanien som gällde för mig . Ååh vad skönt det var, och så roligt jag hade då. På kvällarna så underbart, när killarna och jag drog ut och hade så roligt . Glömmer aldrig :) . Jag vill bara tillbaka och tillbaka . Det bästa var ju sista kvällen =) , muuums. Och Max den söta ungen , och Frank den sköningen ifrån Luleå :) , haha ..
Jag saknar det , Spanien och det vi gjorde . Ge mig!
Nej nu lär jag åter gå till mina läxor och hela fadderittan, inte alls kul lär jag ju säga . Men så kan det vara här i livet , inte alltid så lätt.
Åh , jag saknar dig!


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback