skoldag

Idag var det skola, började med läsning |-) .. Haha, men kulast idag var väll ändå på engelskan. Eller vad säger ni brudar?
Ah men idag på engelskan då så hör jag sen fluga surra, så känner jag den sätter sig i mitt hår som hänger ut ur toffsen , fyfan vad äckligt det var bara skrika och alla bara kollar på en .Sen så sjuter jag den på Lovisa och hon börjar skrika ännu höger så vi fick as mycket skäll typ ;D. Flugan vad helt slö , röde knappt på sig. Det var skit äckligt, men kult hade vi iallefall!
Efterskolan så väntade jag på Emma och Jonna. Vi hoppade på bussen, Emma med bara shorts för dom hade haft idrott och jag med mina grööna och sköna brallor!. Efter skolan så tränade jag lite, & sen blablabla.. Käkade kyklingsallad idag, gött!
Kom nyss in, har vart ute med sis och Bamse. Men nu så ska jag sova . God natt,
Hejs!

Sötnos <3

   

   Ledsen Johanna, men du var så söt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback