skön vecka

Den hära veckan har var ganska bra .
Måndag - sovmorgon
Tisdag - ledig
Onsdag - hemma
Torsdag - skola
Fredag - skola



Idag har jag inte gjort mycket , började med att Emma Sandra och missade ena halv 8 bussen så vi fick ta 838 så jag kom lite försent men spelar ingen roll . Hade bild, sugerkuk!
Gjorde inte så mycket , nån serie jag missa förra veckan . Sen slutade vi 15 minuter tidigare för Reyner skulle snacka med Johan . Sen matte , haha Johanna och jag . - Ingen slår oss , vi är helt klart bäst! :)
Sen lunch , pannkakor. Gottigotti . Sen efter skolan så var jag bara hemma tog det lugnt och så . Sen halv 8 åkte vi på träning . Källö , ingen bra plan alls . Hatar den planen grymt mycket . Jag var helt knäpp på träningen . Fick för mig att jag inte fick stå still så när jag skulle stå still så hoppade jag runt omkring hela tiden . Haha, cp!
Sen efter träningen , så var det hem , duscha , & sen käk.
Efter ett tag gjorde jag mina läxor , sen var min söta pappa så snäll . Fick en ny mobil jag fråga om idag :) .
Han är så söt , tack!
Men nu ska jag plugga lite och sen hoppa ner i sängen och sova .
Hejs,

FINAST , <3

image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback