sommmmar

Nej nu vill jag ha sommar..

Igår i skolan gjorde vi väll inte så mycket , och inte efter skolan heller. Kommer inte ihåg nått iaf,

Idag i skolan så var det bild först :/ . Efter det var det matte, hade prov. Hade snyggRobert istället för Ewa. Sen efter skolan så åkte jag,Maria och Jonna till stan . Jonna och jag köpte ett par skor bara. Sen käkade vi, sen solade jag och Maria . Haha, dom hade hört vad vi hade sagt ;p. Sen så gick jag och Maria till Nynäs för att vänta på att våran träning skulle börja. Sen efter ett tag så kom Jonna och Sevgi. Sen var det träning som gällde! Kult  :) .
& snart är det Mora och allt  =)..
Nej nu ska jag fan hoppa ner i sängen :) ..
Hejs,

sötnos.


Den jag saknar mest av alla nu är verkligen Jennifer Rosengren. Hon är den som har mitt hjärta, och ingen kan ta hennes plats. Jag vill inte leva utan dig babe. Vill inte tänka eller ha ett sånt liv, och du vet att jag saknar dig så innibomben mycket nu och du fyller 15 år imorgon och allt . Och jag ser dig inte äns då, kan det bli värre?
Nej. Du är helt klart den bästa och jag ska aldrig lämna dig, jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback