tjejkvällen slutade i katastrof!

Igår var det ju tjejkväll hos Mikkis . Hade det mycket trevlig och roligt . Gjorde mycket,  men gud vad jag ångrar att jag ringde Max ! + att jag väckte han ! Förlåt, men det var absolut inte meningen .Du måste ju tycka jag är helt cp! =)
Tjejkvällen slutade i katastrof! Man fick inte sova när man var trött, var helt utmattad. Kunde inte skratta åt dom när dom var roliga så trött var jag . Jag försökte att skratta men fick bara bra ett litet ynkligt leende . Dom hoppa på oss, dom skrek och dona för att vi inte fick sova! Men det var en lyckad kväll iallefall babes! :) Somna sen , och vakna typ 20 i 9 för Elins kusin ringer och frågar om dom ska va? Hallå, vi är ledig och ringer så tidigt. Sen somna vi och vakna kvart i 1 kanske . Sen så drog Jonna och Maria till stan , Sofia hem och så var Elin , Mikkis , Emma och jag kvar. Sen så skulle vi också till stan , men inte Elin. Sen när vi kom till stan , ser vi Jonna och Maria! Min jonnababy grinade när vi kom fram för hon tyckte sitt hår blev för kort . Men jag lovar dig, det är hur fint som helst! Sen så fikade jag Mikkis och Emma , sen gick vi och kollade lite . Sen åkte jag hem (SJÄLV MED BUSSEN) så när jag kom hem kollade jag på TV och lite till . Men nu ska jag nog plugga och sova lite. Orkar inte skriva nå mer :) .
Hejs,

Din sötnos,
- du vet vem du är ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback