träning :)

Idag var det skola. Började med bild, hah fy vad kult vi hade tjejor! :) Sen matte men en utbytesstudent. Kuen eller hur han stavas, han var skit dum mot mig x'D . HATAR utbytesstudenter, usch fy&blä. Efter skolan gick jag till sjuksköterskan, skulle kolla ryggen. Hade ingen aning om det, så hon mätte och allt hon nu gjorde. Sen gick jag till bussen, Jonna och alla stog där. Sen hoppade då dock jag och Jonna av i Furuvik, gick hem till mig. Fixa lite, sen drog vi in till stan, köpte ungefär ingenting! Sen när klockan var ungefär kvart över sex, så gick vi till Nynäs. Skulle vänta på att våran träning började. Samling kvart över 7 , haha :D .. Men kult hade vi när vi satt där och kollade iaf. Sen var det dags för våran träning. Vi har skit några, men skit kult hade vi iallefall! :) . Spelade match emot jesper enander och hans kompisar. Var lite pinsamt först, men sen var det bara att köra på!  Sen åkte vi hem, käka , duscha och ska snart läsa/sova! :) .. Min dag har bara vart en bra dag som sagt!
Hejs,


åh, sötnos :( <3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback