yeah

Sitter här och gör inte så mycket , är med Emma men hon sitter vid den andra datan och nördar ._o ..
Har precis tagit ut kladdkakan och den väntar på att bli uppäten. Mums säger jag bara. Sen kl 6 ska vi ta bussen till Mikkis så ska vi mysa där ikväll med alla tjejer. Sen så ska vi alla sova där , eller ja . Dom som vill, så det ska väll bli mysigt. Ledig imorgon , skönt säger jag bara! :) . Idag i skolan slapp jag göra båda proven , hade spanska men Reyner sa inget . Hade ingen svenska så det var ju bra . Kommer nog få göra dom på onsdag , så dom väntar runt hörnet! Nej nu ska jag gå och käka kladdkaka med Emma och Lillebror, kanske?
Ha en trevlig dag , 

Du är så söt,
Kommer du ihåg mig?  Kommer du ihåg mig än?
      image4           image5
       Kärleken är evig när vi är tillsammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback