yeah

Idag var det bara att hoppa upp när klockan ringde. Tidigt, alldeles för tidigt. När vi kom till skolan var det bara att gå till bildsalen. Gjorde nått kollage av Sverige. Skulle fylla ut så det inte skulle synnas nått vitt. Och vi hade ögon, fett mycket ögon lär jag dock säga! På lunch rasten cyklade jag och Johanna till kiorren och köpte glass. Nu börjar det fa bli VÅR! Härligt säger jag bara :) . Jag är så nöjd när all snö bara smälter bort. Men jag har inte åkt nå skidor i år,
jag är lite arg på mig själv faktist över det. Menmen, när jag kom hem så gick Emma och jag hem till mig och käka mackor och så. Smaskens ;) . Efter det, gick vi ut och gick med Sanna. Sen när Sanna gick hem så fortsatte jag och Emma runt vattnet. Sen efter 1 timme när jag kom hem var det bara att åka på innebandyträning. Haha, det var kult idag tycker jag. Sista träningen inför DM;et i helgen. Hoppas det gå bra som förra året. Fyfan, förra året. Börja till & med grina när vi förlorade den matchen, och jag var inte den ända som gjorde det. Tur det ! :).
Sen när jag kom hem, käkade jag och sen duscha. Har pluggat också, har prov imorgon, hoppas det går myckeeeet bättre. Och imorgon ska jag springa med Sanna :) .
Nu ska jag kolla på film och sova, Hejs!

Du är den finaste mina ögon har sätt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback