:(

Är det verklighet eller drömmer ja?
Har det tagit slut, så här snabbt?
Jag kan inte tror det, vad ska jag göra nu.
It's over, :( ..  Jag vill inte tror de, det får inte vara
över nu. Jag villl inte! :'( .
Ni ser mig glad, men ni vet inte hur jag är innuti nu,
det låter helt konstigt. Men ingen vet vad jag menar.
Jag tänker inte säga, ingenting.
Det får bara inte sluta så här, jag hoppades på att det
skulle bli bra med allt. Men nu slutar det i katastrof.
Och jag kan ingenting göra! Nu blev alltihop meningslöst.
Jag vet inte vad jag ska göra nu..
Det låter helt tönigt och knas, men det var det bästa som fanns!
Nu får jag bara hoppas och önska att det kommer bli bra.
Jag vet inte vad som kommer hända, och jag saknar det redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback