Booring

Hih, i måndags var det ca 25 st på min skola som hade randiga tröjor. Det såg för
töntigt ut. Och självklart att jag var en av dom. HA, men adam och jag hade randiga tröjor
och samma färger! :). Igår så var jag och Johanna och kollade på skolDM finalen.
Älvboda-Prolympia. Och Prolympia vann. Aja..
Idag hade jag en till&med en randig t-shirt och en randig tjocktröja :). Hi, jag har bestämt
mig att hela veckan ska jag ha randiga tröjor. JAG ÄR EN TÖNT! Men det började så roligt i
måndags så jag lär fortsätta :) . Och idag var det idrott. Vi spelade pingis så det var ganska
okej! Johanna, jag och Sandra stängde också in Kevin i ett skåp i ungefär 10-15 min. Enbart
för att han skulle säga vem det var han var kär i.Och sen kom jag med det rätta ordet. HA.
Efter skolan hände det väl inte så mycket. Fick gå hem ifrån bussen själv :( .
Boooring. Men hejdå ! :)


Syskonkärlek till 100%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback