det bara sa spruuuut

Idag var det skola igen. Usch, vad trött jag blir så fort
jag ser eller hör nått om den. Men jag får väl stå ut som alla andra
barn. Men på engelskan kännde Johanna och jag oss stålta ;).
Haha, VG på provet. Så mycket poäng jag fick den gången har jag
inte fått på ett ända engelskaprov. Men men, på idrotten så skulle vi
springa 3 km, men Johanna jag och Niklas vi tog två. För vi gick och
jobbade, då skulle man ta den ;p. Och han sjöng och höll på för oss.
Haha, han är ju bara för skön! Sen efter skolan var det hem och käka
lite götta med sis. Sen film, och jag somna. Rätt skönt om man heter
Moa lär jag ju säga.
Haha, nu när jag bortsta tänderna var ändå det kulaste idag!
Mamma typ smällde mig på stjärten, också skulle jag ta
bort hennes hand, så hade hon taigt bort den så jag
smällde allt vad jag hade i min dörr med fingertopparna,
 gjorde skit ont så jag stog och skrek,så börja mamma
skratta och då börja jag också skaratta så jag spottade ut alla tandkrämsgrejs som jag hade u munnen :).
Så det bara sa spruuuut..
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback