Hyttön

Började med en FEEEEEEEEET sovmorgon. Eller inte!
Ha, vi som åkte buss började 20 i 9, och dom andra  började
halv 9. Så det kändes skönt! När vi åkte dit kändes det ganska
skönt att bara liksom slippa en skoldag? Jaja, skit samma.
När vi kom dit var det segare än en snigel. OoOoOoohherregud.
Vi fick leka nå jädrans lekar, tror dom vi är 3-4 år eller? Jag och Johanna
ville bara gå under jorden. Vi går i SJUAN och inte 3an-4an.. Ha, vad tänker
fröknar med egentligen? Det har jag snart tänkt på i 20 min. Och jag börjar
tröttna på det. Men jag tror dom inte har några hjärnor. Aja, skit i dom nu.
Sen när vi hade gjort dom dära förbaskade lekarna så gick vi ner till vattnet
för att paddla kanot och lite sånt. Sen så tar StarkeAdolf (Johanna) och jag
en kanot och slänger ner i vattnet. Då säger Ewa att hon ska åka med oss för
vi hade 3 sittplatser. Men det har ju alla? sa jag, och sen åkte vi. Då drog vi och några
andra långt bort. Sen kommer Ewa i en rodbåt och skäller ut oss så håret stog åt alla
håll och kanter. Efter det våga vi inte vara där nå mer så vi paddlade in mot dom andra typ.
Också är det ju självklart att man stänker vatten på varandra. Så jag och Johanna var dyngsura
Sen så höll vi på ramla i precis efter vi 2 snackat om det. Och jag höll på dö, vi skrek så vi sket på oss.
När vi kom i land var våra brallor skit blöta, så inte ens hur dom skulle se ut. Förutom om man kollade
i baken. Såg ut som vi hade kissat på oss.Också frågade Adam om vi hade fått skäll av Ewa
vi ba; AAA!
Adam ba ; Ja, liksom.. Jag blir också rädd av Ewa, men inte så rädd så jag kissar på mig.
Vi ba ; HAHA! Nej, men vi..
Sen såg man hur Pernilla och Malin stog och kollade på oss 3. Haha, hoppas dom fröknarna
inte sa nått till Ewa bara. Sen efter ett tag så gick Johanna och jag därifrån.  Sen efter ett tag
så bar Trixi och Sofi* ute med en vanlig båt så jag och Johanna hoppade i den och chillade.
Sen när jag skulle ro så blev det katastrof. Men fy vad kult det var :). Jag kunde varken höger
eller vänster när man skulle "svänga". Sen när vi skulle åka hem så sa jag till Niclas:

Men Niclas, sätt dig här i mitt knä?
Han ba; Varför de?

Sen efter ett tag så kommer han igen.

Chrille ba; Men Niclas, sätt dig då?
Så kollade jag på han och flörtade.
Han ba; Okej,
Så satte han sig, sen efter ett tag gick han ;D.

Men det kulaste är att han tror att jag och Anna i min klass är tvillingar
och att Sandra heter Berit, Gunnel-berit.

Sen när jag kom hem ifrån Hyttön, så sov jag och sen duschade jag.
Efter det slingade jag Mackans hår, och sen kom Jonna.
Och när jag skulle cykla med henne hem var det två grävlingar som "fightades"
FY, vad rädd vi blev :D.. Och nu är jag hemma. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback