Lista

Ditt namn: Moa
Din ålder: 14
Din längd: 169
Din födelsedag: 18 januari
Ditt stjärntecken: Stenbock
Din skola: Älvboda
Ditt favoritämne: finns inget!
Ditt värsta ämne: spanska & engelska!
Din favoritfilm: jag vet inte, just nu.
Sämsta filmen: har ingen koll
Bästa bok du läst: jag läser inte ofta
Sämsta bok du läst: som sagt, jag läser inte ofta
Din favoritfärg: det beror på.
Ditt favorit TV-program: finns några stycken som duger
Din skostorlek: 39
Dina bästa vänner: (:


DEN SENASTE VECKAN HAR JAG:

Slagit någon: njea
Spelat innebandy: nix
Vunnit en match: nej, inte nu iaf?
Gått på bio: nej
Bakat kladdkaka: japp, det kan du skriva upp
Städat rummet: ffffy, nej usch!
Ätit pizza:hm, nej
Skrikit åt någon: ja, tusen gånger för många.
Varit uppe längre än 02.30: nej, inte vad jag kommer ihåg? 
Åkt flygplan: nej
Åkt tåg: nej
Pratat i telefonautomat: nix
Spelat tv/dataspel: nej
Köpt kläder/skor: ja, igår :)


JUST NU:

Sjunger jag: japp
Gungar på stolen: nej, det går tyvärr inte
Lyssnar på musik: ja
Kliar mig på näsan: nej, haha.
Hostar: nej
Äter: nix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback