Måndag

Idag var det skola som ungefär alla andra
dagar. Jag lär ju säga att det var en rätt
soft dag även fast det är måndag.
Började med en sovmorgon. Men inte vääärldens
längsta heller. 08.40 WOW!
Haha, på engelskan var det helt okej fast det
suger en rutten häst snopp! Men jag och Johanna
fick lite skäll men det skadar inte. Pernilla hade nån
urtrisk genomgång så man ville bara dö! Så tråkig
var den, eftersom det handlade ju om engelska.
Men jag och Johanna fick då för oss att vi skulle
köra armbrytning. Men då sa Pernilla ifrån. Höll
nästan på att åka därifrån med näsan före.
Haha, nej börja vi skratta så hon blev lite argare
tror ja. Men sen skötte vi oss snyggt. Menmen,
lite skäll skadar aldrig :). Men Johanna tyckte
senare att vi hade fått nog med skäll och det tyckte
jag också. Sen på NO:n så tävlade vi med  våra super
bilar. Haha, *hosthost* Men våran var iaf snabbast,
för vi fick ett nyss batteri för vi hade lyckats kortslutat
vårat. Men våran bil var grym. Sen var det klassråd
och då fick då godis.Hihi, det skadar aldrig. Sen var det
hem och mysa i soffan. Kollade på How to deal, som jag
såg typ igår? Men sen har jag inte gjort så mycket.
Så ska inte underhålla er nå mer , hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback