Valborg/Idag

Igår var det Valborg. Jag hade en mycket mysig och trevlig kväll med Jonna Maria och Sevgi.

Först så åkte vi ner på stan och käka, satt där ett tag men Sevig var nog blondast? :o
M= Moa
S= Sevgi
S: Men hallå? Är det bara det hära?
M: Men nej! Det kommer skal.
S: SKAL? Vad är det?
M: Men Sevgi, vet du inte vad det är? Det man lägger det i?
S: Nej, jag vet inte .
Sen kommer Maria och säger: Sevig , du förstår nog snart.
När han kommer ut med tacosskalen så börjar vi alla skratta och
Sevig säger ; Jaha, nu fattar ja :D.

När vi väl gick därifrån så var det jätte lång tid innan bussen kom och det snöa?
Hmm?!.  Så vi gick in i Hemmakväll och värmde oss, sen gick vi in på Godislandet
och till sist Frasses. Sen när bussen kommer så är det skit mycket folk där bak,
så börjar dom röka eller elda i nått så det stank i hela bussen. Sen så frågade jag
sis (Mimi) om Odd brukade vara med en, så sa hon ja och blablablaa.. Sen så ringer
sis till han så han kommer fram till mig och snackar en massa med Mimi i telefonen
och sen mig när jag sitter där.  Sen när vi kom typ till Furuvik, så känner Maria att hon
inte har sin mobil, så det låg kvar på Frasses. Sen när vi skulle hoppa av så glömde
jag och Maria att säga hej då till Sevgi. Förlåt sevig, men nu säger jag det: Hejdå! :)
Sen när vi 3 kom till mig så kollade vi på tv, sen åkte dom hem sen efter nån timme
kom dom andra hem typ. Sen sov ja.

Och idag har jag tränat cross. Var inte alls sugen och vill inte åka. Men åkte 15 min,
sen var jag helt slut i underarmarna så vi tog vårt pick&pack och åkte hem.
Sen cykla jag till Jonna och Maria och kikade på tv :).
Nu ska jag nog sova, hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback