VILL HA SOMMARLOOOV! :)

Idag har det var skola ännu en gång. VILL HA SOMMARLOOOV! :)
Det skulle sitta fint nu de. Aja, snart kommer iaf.
I skolan idag så hände det väl inte så mycket. På spanskan fick vi alla
skäll för ungefär 2 av 20 hade gjort läxan. Och Rayner bara babbla på om
att det var han arbetsplats och att han vill och dittan och dattan..
Hela dagen idag fick vi tjata på Kevin och Andrea för att vi ville åka med nån
av dom till idrotten. Och tillslut fick vi åka med Andrea. Hihi, vi slapp gåå!
Men Adam fick ligga i bakluckan i "sin" egna bil. Haha. Det var mening att jag
skulle ligga där men jag skulle fått panik. Så Adam fick offra sig för tjejerna.
Det var ju snällt gjort tycker då dock jag! :) .
Efter skolan åkte jag och Maria in till stan. Köpte ett par örhängen, också fikade
vi . Och sen så solade vi . Sen efter vi solat så käkade vi vårat godis också köpte
vi vatten. NYTTIGAST.SE
Sen när jag kom hem duschade jag och lite så . Och imorgon är det minigolf och sen
stan med Emma :) .
HEEEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback