zZ..

Hmm, ja som sagt. Idag var det skola igen, usch. Men snart
är det över! Blir skönt. Men idag hände väl inte så mycket tycker ja,
fick inge skäll idag iaf tror ja :).Haha, men före No:n så råkade jag och
Johanna ha ut lite av Antons chokladkaka, och sen kom Andréa. Så böjde 
Johanna henne ner, så tog jag sopen och skyffeln och det som låg på den
trök jag upp i Andréas ansikte. Och fyfan vad vi alla skratta :D.
 Men på idrotten var det ganska kult,
WOW! Första gången eller? Hm, ja typ!.  Sen när jag kom hem så duschade
jag och sen sov jag tills halv 10 typ :). Ganska skönt, men undra om jag kommer
kunna sova nurå? Jaja, det fixar sig nog. Och imorgon ska jag och Johanna ha
en mjukis dag iskolan. Oooh, grymt skönt! (:
Men ska försöka sova nu, nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback