CHECK!

haha, jag vet . jag skulle fixa bloggen men jag har inte haft tid. aja. det har ju hänt en massa sen jag skrev sist. förrra helgen var jag och brud's hos sevgi och åt turkisk mat och ltie så där. hade en apbra kvälll. tack för den! <3
jaja. idag var det skola. hade prov i sv, ordklasserna . det gick bra hoppas ja. haha, och igår kväll när sis och jag höll på med att träna så fick jag för mig att jag skulle låtsas grina. haha, så jag började grina, och vi skrattade så jag grinade ännu mer. haha, hade skit roligt :) . men provpappret sög kuk.
aja, och idag fyller min lillebror år :) GRATTIS! :D <3
så det har/är folk här nu. så det har vart gött. sis och jag skulle kolla på high school musical2 så vi gjorde det, + martin kalle och sandra också. haha, han är så gööööörhet! :o. seximama.

& ni har väl sätt clas ohlsons reklamfilm?
jag tycker dom är helt gryma :D.
såå, kolla hela :)

http://www.youtube.com/watch?v=P4tpCB3bfQc
(gick inte att få den så där i en ruta, var cp!.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback