dagar

ilördags:
sov ja rätt mycket. sen på kvälllen så kom först anders&marie hit. och sen när vi käkade kom också mange och helena. hah, trevlans! :)
haha, kvällen var ju bäst. freddan var packad och han ringde till mig och snackade som tusan. och han hade typ brytit nå tår! :s. haha, ja. mend et är ju han vi snackarom, så det förvånade mig inte! :) sen när kimsan skulle sättapå han skon skrek han så mycket så ja blev typ döv? lyckat, haha :D.. sen så snackade vi ett tag, och han blev lite sur och ditt&datt. sen snackade sandra med han också, :) sen vid 3 gick dom hem och ja gick och la mig!..

isöndags:
då så sov ja till typ 11. yeah. sen åkte ja och mamma på lillebrors innebandymatch. dom vann med 9-0 eller nått liknande. under matchen satt ja och kollade på deras spel och vaddom gjore så ja skrev upp de på  mobilenoch sen snackade ja med pappa om de :D aha, bra där. efter matchen åkte vi till f&f allihopa. skulle käka där och de. haha, trevligt där ju. efter det. åkte vi hem. och jossan klippte mig :) hihi, tacktack. honär bra goo hon! =) sen så kikade vi lite på film och sen gick ja och lag mig och sooov.

imåndags:
då vare paro. var meningen att ja skulle upp vid halv 6 för att hinna säga hejdå till jossan. men nejnej. jag soov.. :( så jag gick upp vid halv 7 istället och fixade. sen gick jaut till "Skolbussen" som gick vidare till lilla Ytterharnäs. haha, och guuuuuuuuuud. vilka söta ungar ja har där då! :) först ängeln moa, helt mmmmmmm.. äta upp na ju! :D så himla söt. och samuel och melvin, sötare tvillingar finns de inte! :) hah, sen så var vi ute 1 tim ungefär. gick med lillamoa i handen, sötsötsöt:). såg också sebbe och eddie som ja inte hade en aning om att dom också skulle vara på Ytterharnäs. så vid 11 kom dom till "Sjöhästen" och var där. så ja var med dom :) hih, slutade vid 3 så då gick ja hem, :) och då sov ja. vaknade, kollade på tv och sen var det träning. suck...

idag:
idag så var det prao igen. på morgonen hade vi inte nå barn på våran avdelning så ja var med samuel =). sen nångon så kom det barn. och lillasötamoa :). hiih. haha,hände ganska mycket skojj idag tycker ja. när vi skulle äta och ja bärde moa, så fick ja kiss på tröjan. haha, jummiiie! :D sen var det lunch, och efter lunch skulle småbarnen sova. så ja gick till sebbeocheddie. sköjj! :D blev fångatagen av samuel och alla andra. efter ett tag så gick ja runt lite med moa. hii, hon är så goo. skrattade och skojj med henne. sen hände det lite mer saker. så vid halv4 gick vi (Sjöhästarna) till nått.kommer itne ihåg vad de ´heter. så då kliade ja hanna och så. sen vid halv5 kom mamma och hämtade mig. och sen sov ja, och tv och sen käk.

typ allt,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback