haha, några dagar =)

ifredags:
var det först skola. kommer inte speciellt ihåg vad som hände då. men roligt hade ja nog! :D haha. sen vid kl 5, kom emma och hämtade mig sis och malin här. åkte till emma, hämtade hennes skorfast hon hade sofias (hennes sis) skor också. men sis kanske lärde ha ett par för hon tappats bort sina.. så efter vi vart hos henne, åkte vi till nynäs för att kolla om sis skor var där. men nejnej. så då åkte vi till valbo. först intersport, hon hittade inte nå där. sen lärde vi åka över till stadium men hittade inte nå där heller.. fanns inte äns nå snygga. haha, alla hade träningsoveralls jackan, och dom hade brallorna också. men inte jag som tur var,måste ha sätt roligt ut :D. så efter det åkte vi till hofors för där var matchen, och vi mötte självklart hofors då. haha, gör typ bort mig direkt när jag kommer in till själva hallen. haha, :D roligt. sen var det maaatch. jag gjorde ett mål, & sen gjorde sandra ett mål :) så vi vann med 2-0. hihi. åkte hem, malin åkte med oss. haha, fyfan vad roligt vi hade i bilen :D haha.

ilördags: på natten till lördagen hade sis skickat ett sms att jag fick väcka henne om jag ville åka till valbo eller så :) och självklart gjorde ja de. så vi åkte buss till stan, och sen från stan till köpis med mamma. oooh tusan vad sur ja var. och jag hittade ingenting tack vare det heller. sen på kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt.! :)
+ att andréa och adam fyllde 14 år :) grattis på er :)

isöndags: vaknade jag pisstidigt. 20 i 9, helt av mig själv :o.. sen så någon gång kikade jag på stomp the yard. grym, helt bäst! hihi.. :) sen så var det match vid 10 i 6 tiden. och det slutade med förlust. menmen, och efter den så vet jag inte vad jag gjorde..
men jag hade iallafall namnsdag :) grattis på mig. :D

imåndags: var det skola. hade sovmorgon, så det var ju lite skönt. haha, sen i skolan var jag bara med johanna och det var bäst! :) hihi,<3. sen när jag kom hem gjorde ja inte så mycket, var meningen att det var träning. men det var bara 6 st som skulle komma så det blev ingen :( ..

idag: haha,fyfan vad jag har haft roligt i skolan idag :D . det började med flex, så jag läste en bok. och sen tog den slut så jag & johanna gick och hämtade en ny :) . sen efter det, var det spanska. haha, jag&johanna hade hur roligt som helst. vi satt och blåste varandra i öronen :D haha, vi hade skit roligt, ni förstår inte =). sen efter det... då var det idrott. så jag& johanna gick till idrotten. kom ikapp tobbe sebbe simon och niklas. gick typ med dom. haha och emma kevin och jeremy (stavas?) gick bakom oss. haha, :D sen n'är vi kom till idrotten så kom vi inte in, så vi lärde gå till en annan dörr. sen var det idrott. haha, jag och johanna hade ställt oss så vi skulle få komma i samma lag. men självklart så gå andreas.e därifrån där han satt, så vi kom inte isamma lag. fast jag bytte, men han märkte ingenting som tur var :D haha, & jag och johanna hade hur roligt som helst :D sen efter idrotten, så gick vi till skolan. då gick vi med adam jonte och DG .
och jonte säger så här till mig:

- moa.. vad väger mest. 1 kg köttfärs eller 1 kg pepper?
- eeeh? 1 kg köttfärs?! :o ..

så skrattar dom åt mig, och säger att jag är blond. haha , det väger ju lika mycket :D & jonte hade sagt det till adam också, och han hade svarat som mig. och han är också blond :)
när vi kom till skolan så var det lunch, var pizza. hah. efter lunch var det engelska, jag och johanna kom lite försent menmen. sen då gjorde vi väl inte så mycket, :D hade roligt, som vanligt :). sen var det rast och då sprang vi och knackade på tyska dörren, men dom öppna inte.  haha, men vi sprang därifrån. och sen kommer rickard, och frågar vem det är som har knackat på dörren där han satt. och självklart säger miken att det var jag och johanna med det var det inte :o. haha,sen sa vi att det var miken :D sen var det SV. hade rektor johan. haha, började inte bra. alla snackade och skrattade. och jag hade tuggummi. så säger miken nått till johan, och blablablaa. så satt jag och typ drog ut tuggummit ur munnen och så, så jag miken och sunkan hade kuul :) haha, :D. sen höll miken på att draupp mina brallor hela tiden :D han ba: MEN UPP MED BRALLORNA! så satt dom typ i armhålorna :D sandra och vi skrattade som tusan =) roligt. sen efter skolan ,  åkte jag hem. och sen sov jag, och nu har jag duschat och nu skriver jag det här. skapligt va? ;)..
det är väl typ det som har hänt. :D roligt har jag i alla fall haft :)

johanna gillar min rumpa :) hiih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback