ihih, :)

wiiho. idag var de school. har vart med johanna :) bbäst! få se.. nått spec som hänt? nja.. lite suddkastning& typ snöbollskrig :D. & 4st tog mig på...... haha :D skit skojj iskolan idag tycker ja ;D. efter skolan åkte johanna till och med buss hem. woooho :) emma jag&lillsandra åkte in till stan. emma skulle prata med nånon frisör eller nått. sen gick vi och sola. och då hade emma tappat bort siga vantar, så jag åkte bussen själv. fullproppat!:o haha, sanna anna och bettan satt där! :D och "lillrobin" . sen när ja skulle av så kastade robin godis på mig. haha. sen gick ja med jonas hem :). sen var det träning. fyfan vad rolig den var. har hetl serri aldrig haft så roligt nångång i år. råkade slå klubban på hakan på emma, skjöt på jonna maria malin osv... haha ,skit kul träning :D LÄTTT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback