ihihih :):):):):):):):):):):):):)

tjenamors. idag var det skola.började med no, var väl så där. sista lektionen var sv&so. fast det kom nå människor med några andra människor som var typ flyktingar eller nått. anyway, dom tog hela båda lektionerna. men det var ju roligt och de. roligt att veta om dom :). anyway, fick sluta 10 över 1, så det var skönt. hann till&med halv 2 bussen. och den var särpär! . när jag och sandra skulle av, så lärde man skrika för plingplongaren funkade inte. så trodde hon inte oss så hon stannade inte först. men sen fick evelyn skrika en gång till,så då stannade hon. perfekt ställe också, slapp gå en bit! hii. sen när jag kom hem, kikade jag på tv. fast jag somnade efter ett tag tror ja? sen vaknade jag av att dom andra kom hem. mamma pappa helena & mange ska/är ppå bio och sen nått annat tror ja. anyway, innan pappa och dom skulle åka så kommer han fram med en ny mobil till mig :) hiih, överlyckliga mooasjögren! jippi =). tacktacktack. :) sen så var/är adam och martin här, har typ inte haft någon lugnstund för mig själv. dom är på en hela tiden. sen så kom lillmarcus över, han hade inte nå nycklar så han kom inte in till sig :P haha, så han duschade och de här, & sen lite tv också :). sen så kom mackan och jossan också hit idag, :) hejhej. mysigt, :). sen så har det väl inte hänt så mycket. eller jo.
på idrotten som vi hade ute började det snööööa som fan! fuck! anyway, good-bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback