ooonsdag

haha, idag iskolan har jag haft skit roligt :D. först när jag inte äns har hunnit komma till skolan, utan sitter på  bussen som var i centrum. så skickar johanna ett sms och säger att dom har bytt platser i klassrummet och att vi sitter bredvid varnadra :D gött! anyway, det började med klassråd. haha, fyfan vad roligt vi hade där! :) sen så sa ullis och ewa så här.
- jaa.. vi har hört att vissa av er har kastat snöboll. och ni vet att ni inte får det, så vilka var de?
haha, jag johanna var typ som första som räckte upp handen och sen kom det några mer :D.
om det hade vart nått annat det handlade om så hade jag itne räckt upp handen! haha, vi är cpcpcp! :)
sen var det matte. jobbade faktiskt hårt idag (a) wow. sen imorogn har vi prov,jippi.. haha, efter lunchen så skulle jag in på toa, och sen när jag skulle uppa dörren när jag skulle ut så skrämde johanna skiten ur mig. och fytusan vad vi skrattade :D haha, aproligt ju. på spanskan hade vi också roligt,hihi :). ba:
-johanna, har du ömma tuttar? ;);););;);) oooh.
haha, ja typ så där :D.
och sist var det No, och sen hade jag utvecklingssamtal :) gick väl bra.
sen hem, käka och sen somna ja. och nu ska jag plugga, :)
heys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback