frrrrrredag.:)

wohio,igår var det skola som vanligt. haha, hände väl en del roliga saker! :) efter skolan med 3 bussen åkte jag och andrea ner på stan. köpte lite godis och sen gick vi till konfan. haha,hittade typ inte dit så skitbra. men det var en jävla väg att gå dit! :o höll på dööö.. sen när klockan var kvart i 6 så lärde vi gå för andrea och jag skulle till riobio för det var typ nån föreläsning som var obiligatoriskt (stavning?) för skolan.så vi lärde åka dit, så när vi kom in dit så var det fullproppat... andrea jag &bianca låg på golvet och snackade lite. sen hittade vi 2 platser som vi tog. så vi satte oss där. och på dendära saken så dog mitt batteri på telefonen också :( . haha, aja. man fick ju skälllite då&då .. för man  satt inte still,var inte tyst, kollade inte och blablablaa.. haha, och robin åkte ut därifrån av den dära killen som hade den dära saken! :'D
sen efter den dära åkte jag och andrea med bianca och hennes mamma hem. så gjorde ja inte så mycket, skrev rent novellen och så.


idag, när sandra och jag skulle till bussen så cyklade vi. haha, och jag ramlade med sandra på pakethållaren! :'D HAHAHAHAHAHA!
 idag började vi kl 8 och då hade vi inte nå lektioner. skulle göra lite saker som handlade omdet som var igår. sen så slutade vi 20 över 10. så det var skit härligt.
sen när jag kom hem, lärde jag ta cykeln hem eftersom sandra inte skulle hem. sen när jag kom hem så var städerskorna här och städade. som tur är så drog dom alldelsnyss! :)
aja, får se vad som händer idag. Jossan kommer ju hit/mackan! :)

HEY'S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback