haha :D

tjeeeeenamors fan! läget?..
anyway. idag vid halv 10 gick jag hem till emma, låste upp dörren och hämtade moppenycklarna. sen åkte jag och hämtade henne vid tåget, och samtidigt så skjutsade ja lillmarkus till bussen. sen hoppade emma på , och då åkte vi hem igen! packade emma saker och så och sen åkte vi till IP där vi skulle spela fotboll! och det sööög ju. rickard är ju helt sär! haha, alla var typ dum mot han !:D och oskar råkade skjuta en boll på han ! hahahah a:D hände en massa kult tooooday! sen när vi slutade, åkte vi moppe hem. duschade och fixa lite. sen tog emma och jag bussen till stan ochså satt sandra där (eemmas lillesyster) så hon hoppade av, och sen hoppade hon på igen ! :) sen solade vi tre. sen åkte vi med mamma till jysk.. vi låg i sängarna medans mamma fixade någon sak? hah, jag höll på att somna ja! :) sen så köpte vi 3 glass och sen hem. ska snart hoppa in i  duschen och sen sova. ska ju bada imorgon p fjärr! GOOOOOOOOOOOOOOD-BYE!
 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback