haha, fredag-tisdag typ.

ifredags var det skola. tror vi fick sluta lite tidigare på sisata lektionen men jag är inte säker. sen när ja satt på bussen var det en skit söt liten kille, hhi :) . sen när jag kom hem kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, satt väl och kikade på tv eller nått. vid 5tiden så kom josefin hit, mackan hade vart och hämtat henne vid tåget :). sen typ halv6-6 nånstans mellan där åkte mamma och jag in till stanoch hämtade sandra alex och fredrik. sen när vi kom hit, gjorde vi nått. typ tv med mackan & jossan och lite så. sen åkte pappa mackan &jossan till stan för serielaget (crossen) skulle ut och  käka och lite så. sen så käkade vi pizza, sen  vart de film. och gjorde vi väl mycket mer. vi gick också till kiosken men den var stängd. haha, lyckat! :p haha, sen typ vid nångång så fixade vi där ute och mimis stuga. haha, :D.. sen låg vid är kikade på film tror ja. sen somnade vi vid ungefär 2-3? aja, sen så på lördagen så fick jag springa över till hillbom's och låna en film, hah :) .. så vi gick upp och fixade och trixade.. sen vid typ 3-halv4 så åkte vi till valbo, släppte av sandra och dom hemma hos henne, sen åkte mamma och jag till köpis. först till stadium, skulle byta en tröja som jag och pappa köpte till lillebror men han kunde inte ha de så vi skulle antinge byta till samma eller en annan, så fanns ingen av dom... hmm, *-) . fast jag hittade en rosa bandet sport-bh. rosa och fin!:) sen åkte vi till själva köpis. när vi kom in dit så gick vi typ igenom hela |-) .. aha, sen när vi kom till mitten där vi cafét ligger så träffade vi mackan och jossan där :).  sen gick vi till gina. mamma ochjag köpte lite ditt&datt , sen hade tiden bara runnit iväg så vi lärde öka takten till min samling, haha. när vi kom dit så hade vi först lite snack, sen stack vi ut och uppvärmde. sen snackade vi mer och sen var det match emot alba. pinsamt när mackan&jossan var där, + att sandra alex & fredrik skulle också komma och kolla. aja, det var en tjej som slog mig på vaden med klubbanså fick värsta märket efter bladet. haha :D efter det fick hon typ utvisning  ;) .. sen efter typ 5 min så kom sandra och gänget  (; . matchen gick väl bra i sig. men när det stog 2-2 och det var 1 sek kvar så gjorde alba mål, jag fattar inte ? aha, plus att mimi och emma kom en period sent. haha, ja :) dom hade vart i uppsala och sen när dom skulle åka så hade dom inte hittat bilen? ooohherreguud, flickor! eftermatchen så åkte vi hem, sen duschade ja och vi käkade. sen skjutsade pappa in oss till stan för vi skulle på bio. den hette "the kingdom", sandra och jag somna. var inte min typ av film. men ändå valde jag och sandra den, hah :).men i slutet var det bra. sen när den var slut så kom pappa och hämtade oss. när vi kom hem så kollade vi på tv, med alla som var hemma. mackan jossan martin mamma&pappa. myspys! :) sen så gick alla och lag sig typ. men vi 4a var kvar uppe, satt vid datorn & kikade på tv. haha, när sandra ochjag låg och mööös ( ;) ) i soffanså käkade vi goodis, smakade typ åp nå skit äcklig godis och spottade tillbaka! haha, sen så satt sandra i halsen och jag höll på garva ihjäl mig. och sandra kämpade och kämpade med godisen, och jag skrattde och skrattade :) haha, mycket trevligt. sen efter ett tag så gick alex och fredrik ut i stugan. och lite efter så gick vi också ut, men när vi kom ut kom jag på att jag glömt filmen, så jag lärde springa in igen. haha, sen när vi kom till dörren vid mimis stuga så stog vi där ute och snackade och skrattade och skrattade !:D haha, sen gick vi in, sandra och jags kulle byta om, så vi lag oss ner, men täckerna över oss, så fick jag dra av sandra hennes brallor och hon fick dra av mina. haha :d , sen kikade vi på film, jag somnade som en stock typ direkt. skööönt.  hah, sen på söndagen så vaknade jag vid 9 av att alex ligger och knappar somfan på sin mobil. sen somna jag igen, sen så sov jag och sandra till typ halv 1. haha, skit skönt, låg vi och mös! :D .. hah, sen kom alex ut och hoppade på oss, sen gick han. sen efter typ 20 min, kändes som 1 tim så kom båda ut igen, och hoppade och drog av oss täckerna och allt för att vi skulle gå upp.. hah. sen efter ett tag så stack dom in igen, och sen gick vi in. käkade frulle och lite så, sen tv! :) sen kom sandra på att vi skulle dra till ikea, så jag hoppade in i duschen och sen kom sandras syrr och hämtade oss. åkte hem till sandra, sandra duschade och fixade, senåkte vi 5 till ikea och käkade och lite så. sen åkte vi hem till sandra igen, och var där och hade det trevligt :). sen på kvällen gick vi till donken och köpte glass, sen fick vi åka med sandra kompis hem till henne! :). sen efter nå timmar åkte jag bussen till stan, och sen kom mamma och hämtade mig. när jag kom hem gjorde ja inte mycket.

aja, igår så var det skola och träning.
träningen gick fint.

idag har jag vart i skolan, på engelskan så höll jag på somna, men sen hörde jag miken ropa så då vaknade ja till. haha..
istället för idrott var vi på någon teater, sen när jag kom hem så sov ja, vaknade vid 8. och nu sitter ja här, ska väl pluggamenorkar inte.!

- det är väl typ det här som hänt.
jag har det bäst med dig sandra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback