haha, nice! ;)

haha, igår på väg till tärningen så åkte ja med mamma och mimi. så var det en låt och då började jag sjunga högt.
- ni vet väl att jag har gått på med i skolkören?
- jomen tjena, säger mamm& mimi.
- men enbart för att slippa lektionerna.
- haha, tror du vi tror på det eller?
- men vafan, jag skoja!:)

haha, sen gick de ett tag! :)

- tycker ni att jag ska sjunga ljust eller mörkt till den här låten?
- HAHAHAHAHAHA, asgarvar mimi och mamma.
okej, men testa att sjung ljust och mörkt då.
- okej, uhuhmmuafshg d.. (sjunger).
- haha! :'D sjung inte!

haha, sen var det träning. gick väl bra! :)

idag iskolan har det väl inte hänt så mycket. på svenskan fick vi sluta typ 30 min före för micke skulle bort. haha, men johanna andrea&jag jobbade läääängre. + att vi fick se skolfotona! HERREGUUUUUUUUUUUD!
kukjävelsblatte!! fyfan. och vi 3 fick fixa dom så nu sitter dom uppe så alla kan seeee!
sen så missade ja också bussen, bra där moa! sen när ja kom hem har ja inte gjort så mycket.. typ?
sovit ,pluggat (grattis moa) och sen datan.

moa& andrea..

m- idag ska jag nog sova före 10. fast jag har ju sovit en massa timmar redan *-)..
a- vafan fick du luft ifrån?! :o
m&a- hahaha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback