KÄÄÄÄÄRRING! :D

tjobre. såsom mackan och crosskillarna så förr. duvet, coolguy's! hah.. anyway.
idag var det fjärran höjder som gällde för oss. när vi kom dit så badade vi självfallet! sen så skulle vi tjejer först in i det dära rummet eller vad jag ska säga med hopptorn och grejjer! där skulle vi göra någon övning.. jag elin och emmy började. först skulle vi simma en länga dit, och sen tillbaka och sen en tillbaka och dyka ner under vattnet och hämta någon plastgubbe fylld med vatten. sen skulle man simma ryggsim tillbaka med den gubben. sen var det bara att bada för oss. haha. lilla sätraskolan var där och typ bara en massa småutlänskabarn.. haha, vissa var skit söta så vi började snacka med dom! :) sen när jag elin oskar och joel simmade ut så var det två killar på kanske 8-12 år? där ute. så började jag frågavad dom hette och allt skit. och d sa ena : varför.  jag ba: HAHA; HETER DU VARFÖR?!?! sen så började vi fråga dom vad dom hette . jag ba; oskar? joel? typ bara en massa svenska namn :'D och joel ba ; HETER NI JOHAN!? :D haha, fyfan vad vi skrattade! :D sen efter typ nån timme så gick emmy jag emma mikkis och elin in och duschade och de. så hade vi in balsam i håret och sen satt vi oss i bastun. sen så efter ett tag så öppnar en skit gammal KÄRRING dörren och frågar om vi var här med skolan.hon snackade inte äns typ svenska.så vi ba:

- aa det är vi?
- då ska ni ha det andra omklädningsrummet!!!!
-  vi får väl vara här om vi vill?
- nej, ni har inte betalat så ni ska inte vara här!?

så kom hon in och lag uthandduken och babblade på förfullt med sin fula trut! så låg våra överdelar på bänken där nere så slänger hon bort dom och lägger ut sin äckliga handduk där. lägger sig på den, och lägger upp fötterna på väggen! ÄCKELKÄRRING - helt naken och fet och FY!

- men ni ska bort här ifrån. jag ska säga det här till personalen så  ni vet.
- men vi är inte här med våran klass?
- jo det är ni visste.
- men det är ju bra att du vet .
- jo, men byt omklädningsrum nu!
- men håll käften! (vräker mikkis ur sig! ;))
 och blablablaaaaaaaa......

sen när vi duschat klart och ska byta om. så hör jag micke och johannes och alla nått av killarna omklädningsrummen.så skriker jag ba : MIIIIIIIIIIIIIIIIIICKE?!! MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICKEEEEEEEEEEE!!! JOOOOOHANNES?!?!
så kommer äckelt ochsäger ba : SKULLE DET INTE VARA TYST ELLER?!?"! GÅ HÄR IFRÅN.
efter ett tag så gick hon, och hämtade inga. HAHA :D inga snackade lite med oss och sen gick hon. vi skrattade och snackade asmycket skit om tanten när hon var där. sen stack hon. hon såg typ ut som en påskkärring. jag svär! ni skulle sätt! :o haha. roligt! :)
sen gick vi ner på stan, fikade och kikade lite :). sen efter ett atg så kom mamma och hämtade mig. åkte hem, sov - käkade och nu har jag nyss kikat på tv och nu sitter ja här och lyssnar på musik. ska snart sova .
HEY'S! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback