Long walk home

haha,tjo med tjena. det var jag som sa att jag skulle bli bättre på det här.. och det senaste inlägget var i fredags/natten till lördagen. ganska misslyckat tycker i alla fall jag. aja. i helgen så hände det väl inte så mycket ändå ganska mycket. på lördagen var jag trött som gris, så fast jag vaknade tidigt.. sen höppade jag in i duschen och sen åkte jag till stan med jonna en snabbis igen :). hiih, myspys! sen åkte vi hem, sen åkte jag med mamma in till stan igen. gick hem till cissi och sanna var där !:) sen gick vi till tennsdopet för dom skulle käka. sen gick vi till nynäs för kussen oskar/cissi pojkvän hade match :) . så vi kikade på den, haha, grymt kult. L.N's dad snackade an aning mycket skit när vi satt där, så vi snackade tillbaka om hans lillasooon som spelade. aja, efter matchen så tjatade jag på orre för jag ville inte åka buss hem själv. så vi gick mot stan, köpte en mars. sen skulle dom hem, ochdå fick jag gå själv till vasa! sen kom bussen direkt typ. när vi kom till busshållplatsen på stan, så höppade emma&emmy på så jag fick sällskap :) . haha, STIIIIIIIIIIIIIIINA vilken sköning!:) hon är så gullig. sen när jag kom hem kommer jag inte ihåg vad jag gjorde..
sen på söndagen vet jag inte vad jag gjorde.. var väl hemma, sov och sen match vid 6 i sandviken. helvete vad bra vi spelade flickor! ♥
aja, och igår var det skola och träning. det är väl typ det som händer... och idag hade vi redovisning på SO:n i smågrupper. jag johanna.n julia och sara gjorde, och ändå var jag nervös! :s men jag var nära ett VG på det så jagär väl nöjd trottsallt!

Long walk home - bruce springsteen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback