måndag?

idag vaknade ja niiiiiiiiooooooooooooo, skjut mig någon? anyway.. jag gick upp som vanligt och gjorde inte så mycket. sen efter ett tag så åkte jag och mamma till skolan för jag skulle lämna min spanska uppsats. haha :) ..
sen handlade vi, och efter de hem. dagen har vart totalt sug getkuk. då hände de väl inte så  mycket, kikade på tv. haha, max och jag på msn! inget slår de !:D grymt.. sen var de träningoch mange körde feeeta omvägen dit. träningen var verkligen såååå tråkig. jag gjorde ingenting och jag kämpade ingenting. var itne på humör.. chrille snackade till&med me mig. hah !:)
bra där mooooasjögren. efter träningen var det hem, duscha och prison break.
ska inte skriva mer nu, 00:00 nu, Puss och önska er nått bra. brode ja göra..

heys.

I don't know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback