mjo! =)

haha, det har hänt lite saker sen jag skrev senast :) . var på stan med pappa igår efter skolan.vi köpte lite ditt&datt:)
världens bästa pappa! :)
sen när vi kom hem, var det bara att byta om och sen dra över till hillbom's och sen träna. haha, när vi åkte hem ifrån träningen så skulle mange handla. så gick emma och han in och handlade! :) så stannade ja sanna&sandra i bilen :b haha. först när det kom någon och ställde bilen bredvid manges så vevade ja ner rutan och sen voffade ja! :D haha, han kollade så som jag var cp! =)  sen så öppnade ja bildörren men kommer inte ihåg varför, så sa jag bara; tro inte att du får ställa bilen här! så kom det en precis då :D haha, =)
sen när sanna skulle prutta!!!! +o( ;) ..hah, hon typ gjorde nått,så hon satt typ inte på sätet men det KÄNNDES I HEEELA SÄTET! :D haha, fyfan vad vi skrattade :D

sen idag, var det ju skola. hände inte så mycket =), hade bara mycket roligt och trevligt :).
efter skolan åkte ja hem, har suttit här. och snart kommer sandra alex&fredrik hit! :) dom ska sova här idag, sen imorogn har ja match, så dom ska med på den och sen ska vi nog sova hos sandra! :) hiihiihi, kommer nog inte bli så mycket bloggande i helgen! :) men ha det så kuuuult :D
nås på mobilen!

Kommentarer
Postat av: louise

Hej gumman :)
Du, läs mitt senaste blogg medelande & säg vad du tycker? :)
Kram! ha en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback