mjo, hit&dit.

humhum.. har ju inte skrivit på ett tag nu. har varken haft lust eller ork.  men har sagt till mig själv att jag ska skriva men det händer inget.. aja,igår var det match. förlora på 6-5, men tjejer. tänk på att vi har inte tränat på 2 veckor för vi hade lagt ner och att vi har 3 helt nya tjejer i laget. sen efter matchen åkte mamma och jag och fixade lite, sen åkte hem. emma kom över för att duscha för dom har typ inte nå varmvatten eller vad det var? sen åkte vi hem till jonna&celina och hjälpte dom att vara barnvakt.

toooooooooooday, har väl inte hänt så mycket. har looovat mig själv att räkna lite i matteboken men har inte äns kollat efter den. har även sätt high school musical 2 igen :D troy är kanske hur het som helst? anyway, ska fortsätta med garderoberna nu! ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback