tiiiisdag med jonna

yesyesyes, eller inte. vaknade 9 today igen. aja, idag var jag på stan med jonna. hah, jag går in på jonnas och tar det hon skrivit förjag orkar inte så nu kommer de (fast jag ändrar lite (a)):

sen åkte vi  dit &hämta jonna. åkte in till stan,
båda köpte lika hudkräm, lika sjal &lika hårspännen, allt lika. höhö
strosade omkring på stan en evighet, faktiskt kul som satan.
och min mamma skulle hämta oss när hon slutat jobba, så vi
började gå upp mot söder &vi va så jäkla hungriga så vi sprang in på
konsum och köpte muffins, eheh. satte oss på en parkbänk och små.åt
sen kom miss sjögren och hämta oss, svängde in till zoo& sen till nån kent?
sen åkte vi raka vägen till MCD! fy helvete va gott det va alltså, mhaha!
jag& jonna satt och äckla oss med den där maten ibilen medans miss sjögren
handlade godis. efter det va klart åkte vi hem,

taget ifrån jonna ahrreman!:D

hah, när ja kom hem så duschade jag och suttit här. har fått en massa bra låtar av max och lite snygga bilder!

 (max kör på uddevallabanan, fick inte lägga ut orginalbilden så jag fixade&trixade med den)
image265

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter som en bra dag :)

Det här kanske låter lite konstigt, men du har inte lust att klicka på den svart/vita reklamen till vänster på min blogg? Skulle verkligen vara snällt (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback