71 min och 45 sek med saaandra :)

idag vaknade jag kvart över 6. suuuuuper pigg. annars när jag vaknar så lägger jag mig ner igen och blundar och somnar om. men imorse så gick det inte äns att blunda?! vad är det som är fel?  haha. sen i skolan så hände det väl inte så jätte mycket. roligt var det ju när vi satt och käka. så satt niclas med oss. hsaha :D . andrea jag&johanna sa att vi var trillingar. och han trodde oss? aja. haha,  han ba : "ja, moa har ju lite kurvigare läppar än er andra" och " andrea har ju störst tuttar, sen moa hon är mellersta och sen johanna. " haha, han är ju roliga han :D . sen när det var syslöjd gjorde ja och johanna ett par griiiiiisheta vantar igen. haha. sen bild, gjorde nått fönster eller vad jag ska säga. och sen slutade vi. åkte hem, kikade på tv. och JAG SOMNADE INTE! yeeeeeeeah. hah. sen på kvällen var det träning. åkte med jonna ochdom. ha, världenstråkigaste träning idag. jag tror jag dör.  sen när vi åkte hem så råkade jag starta någon diskussion. (stavning?) haha. men roligt var det iaf.


typ såhär (tog det ifrån maria som hon hade skrivit lite kortfattat) :

"idag på väg hem efter träningen så säger moa

men asså, i oboy är det ju socker, men oboy är ju brunt
så.. färgar dom sockret eller?
x)
så sa hon massa annat också, typ som hur ett äpple växer,
ska man stoppa ner ett äpple i marken då eller? hahaha
ojoj, tycker lite synd om flickan :)"

haha, sen när jag kom hem så käkade jag och sandra soppa :). mumsan.
sen har jag snackat med höööögberg i precis 71 min och 45 sek. haha:D
fyfan, great! ;) toppen. :)
aja, ska nog sova nu så jag orkar med imorgon.
goood-bye! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback