crolle

yow. imorse så gick jag upp halv 8 |-) . mamma väckte mig då. gick upp och satte på mig en tröja sen lag jag mig i sängen igen. sen typ en halv timme efter så knackade mamma på dörren om jag  var klar. jag ba, aa!
hah, nej det var ja inte. aja. sen åkte vi typ 20 över 8. då åkte vi till sätra och hämtade ebba och sen åkte mamma självklart fel. haha, säämst! sen när vi åkte så snackade vi typ bara hela tiden och skrattade. sen kom vi fram. apkallt och regn. men mysigt? ne. sen så på eftermiddagen så vart det lite sol hit&dit. ebba och jag satt typ i bilen och sov lite då&då. hah, sen när vi käkade mackor och när jag skulle slänga ut osten så fastnade den på rutan typ. haha :D. var en massa med sandra också! :D sen efter allt cross var slut så åkte vi hem. satt i bilen, var gristrött. sen somnade jag och ebba mot rutorna och sen när vi vaknade i gävle så hade vi feta nackspärren! ha, lyckat ! :) sen släppte vi av ebba hemma hos henne och sen åkte vi hem. sov. gött. jonna och maria är i stan nu, sen hämtar dom upp mig och åker hem till dom och myser och kollar på film.

så roligt jag hade med dig ebba, var alldeles för länge sen! jag saknar dig baby, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback