crosstävling och en massa regn

hiih, yoo! today var det cross. vaknade typ 8 ju, av ett sketet sms. anyway, kunde i alla fall inte somna om så jag gick och kikade på tv. sen typ vid kl 12 så kom martin och mamma hem. han hade haft fotbollsmatch. så då åkte jag and mamma till skurra för det var serien där. kom dit, och sen efter ett tag så började det ÖÖÖÖÖSREGNA!
and i mean it. och blixtra gjorde det också. och typiskt att vid våran buss blev det som en flod. vattnet kom dit, stannade kvar&sen rann det sakta bort. aja, var i alla fall med rasmus. och när vi då dock stog där under.. vafna heter det? jga kommer verkligen inte på.. *-) måste fråga. ja justja, markis. ah, på den så kom det apmycket water. så då kom mackan och rasmus med en skit dålig  idé.som skulle trycka under så allt vatten kom bort. och självklart så skvätte det åt alla håll och kater och på MEE! aja, när det var sista heatet för skutskärs serielag så var jag så nervös så mina händer shaken.. haha, otroligt. första gången jag vart så när mackan och dom körde. vill ni veta why? jo, därför mackan låg 1a och 2a höll på köra om han. och det var ju lerigt som helst och apfunny att kolla. men det slutade med .......
att mackan som i mål som etta. woho, grattis till dig. och jag tror skutskär vann div-1 eller vad det var? ingen aning och orkar inte fråga pappa eller nån. så när jag kom hem, så bytte jag och om till mjukiskläder och kikade på tv. var så jävlans tired så jag höll på somna, men självklart så kom det ett fitt-sms. anyway, sen på kvällen har jag väl inte gjort så mycket. duschat och käkat. orkar inte skriva nå  mer nu. och jagär typ sjuk. SUCK!

hejdå.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback